2022年6月29日星期三

我不客氣地接旨了

 


此折紙不是我想說的, 應該是想講接旨.  擺張相出來因為上面隻狗仔又真係蠻可愛.  

什麼接旨呀 !  

偷偷地跟你說今年環境差但公司生意卻勁好.  老闆生意額火爆地上升50% , 可惜是人手又唔加, 人工又唔加. 老闆就是在乍窮扮蝕本. 

所以有些同事就玩緊抗旨, 返工打完卡就完撕紙, 一撕就半日係度慢條斯理地撕紙, 擺明就係度發皮氣. 

我呢 ! 我早幾日前就幫某人做一些私人事務.  講明先, 我好乖...放工之後才用私人時間去做. 又出埋錢俾快遞費用. 

時代進步, 科技發達他人在中國而我在香港, 遙遙相隔兩地, 也可以透過微訊, 電腦幫他完成工作. 

嘻嘻...今日他竟然皇恩浩蕩話要償鍚微臣. 

今日快樂了. 因為我不客氣地接旨了.  俾了個獅子銀行戶口給他.  

2022.06.29


沒有留言:

發佈留言