2022年6月19日星期日

父親節快樂, 喂 ! 你做了父親未呀 !

今日是父親節, 很多人都有家庭聚會, 同爸爸好好慶祝這一個表示敬愛父親, 共聚天倫日子.  

點呀 ! 今日上午同阿囝吃? 晚上同爸爸吃?  那麼老爺爺、外父又點安排?  分身乏術呢? 

早點安排嗎 ! 好應該約早一點慶祝.  平時多點關心老爸、 外父、老爺爺.    

父親節, 個個人都忙到不得了.  我要拉衫尾去吃飯, 但有時候見到別人可以同爸爸慶祝, 而自己就孤孤單單......

今日想約朋友都沒有人SO 我啦 ! 呵呵 ! 

睇了鋒味廚房, 霆鋒整牛柳短片, 真係幾難整.   食都好難又要約埋好多人一齊吃.  整得不好又浪費金錢之餘尚要害親朋戚友吃失敗難嚥食物. 所以, 只在看看而沒有真的弄出來.  

笑...熟網友都知那些粉類, 對我是一大挑戰, 好難成功的.  見到用粉整就頭痛....以前, 我識但不知怎樣現在就是整不到. 

或者, 買張現成酥皮, 塗磨菇醬包個牛柳看就容易, 做衰了就一定赤赤痛.  

要找一些半唐番朋友教教我怎樣做, 學識了才可放膽做, 做多幾次沒失手才可以宴請親朋好友. 

父親節快樂, 喂 ! 你做了父親未呀 ! ? 有無孩子陪你過父親節???? 

唔好喔我.  

2022.06.19 父親節


沒有留言:

發佈留言