2022年6月24日星期五

整吓里樣, 整吓那樣

 局部多云

31
°C°F
降水概率:20%
湿度:75%
风速:8 公里/时




大熱天時呀 ! 去行山去水霸, 荒山野嶺, 無人荒島別預我啦 !
 

我星期六或者星期日會留在家開行冷氣, 要整到騰騰震, 軟棉棉的麵團為目標.  

笑, 其實去太危險地方我會驚的, 我怕高的.  我會幻想有危險出現. 

還有, 我驚缺水驚中暑呀 ! 真係不去啦 ! 你們自己玩得開心點啦 ! 88 LA , 唔講啦 ! 

講都是唔去啦.  

你們自已小心點, 帶多些水. 

他們就話去睇石頭, 我呢 ! 就希離望飽飽唔好變石頭.    

疫情爆緊在家可以整吓里樣, 整吓那樣, 一個人孤孤單單也不寂寞.  

我還在雜貨店買了白涼粉, 想緊怎樣整才會好味........ 未整過白涼粉的我. 


2022.06.24



沒有留言:

發佈留言