2022年7月12日星期二

轉好運了

 

今日有什麼話題呢 !?  話說我找了份兼職, 出左糧啦7月頭的時候 ! 

在2022年7月1日到今日都未有委派工作, 想在網上找熱門新聞給他當開了工, 但睇了又睇都不知傳什麼給他.  6 月幫他填了幾份表格....就無嘢做過啦. 

這份兼職都不知能否長長久久?  希望長收長有,  無理由唔洗做有錢收..... 這麼 SO . 

可能是風水好了, 改了運關係, 唔好當我吹水亂噏...我說真的.   

今日, 我突然間很迷信, 本來睇中了一張很清新雅致碎花的床單、 被袋和枕頭套.  正準備付款時. 

忽然間記起, 舊時某某師博叮囑過我不要穿連身綠色衫和褲, 想一想無理由可以給張綠色床單和被袋包裹著自已一整晚, 師傅不說想想都不行.  

寧可選過, 也不錯買.  

只願這些貴人, 財神, 好運事常常出現.  

真係幾開心的.  笑了可以花錢買床單了 ! 

2022.07.12


沒有留言:

發佈留言