2022年12月5日星期一

中伏了

 

有晚出了去吃飯, 四圍遊見到間小店坐滿人全店十二個位.  價錢跟靚靚環境店舖不相上下.  

以為撞到隱世廚神小店, 一於入去試一試.  明明自已也不愛吃四川麻辣, 真係有點兒撞邪才會走入去.  

點了幾款串燒, 一串燒白膳,  一串雞腎,  兩串豬腩肉,  兩隻雞全翼, 一串燒豆腐再加一串燒秋葵. 

叫了個什麼北川炒河, 一枝青島啤酒.  

這個北川炒河走辣是生菜絲幾條, 加廚師腸仔粒, 雞蛋炒一碟.  嘩 ! 嚇得我呢.....

吃完個河粉就見到大嬸切菠蘿, 切切吓就用雙手拉個垃圾桶去椅枱底, 完全沒洗手又去拿菠蘿去串串, 叠來叠去. 又拉開個垃圾桶, 原來要找竹籤.    救命呀 ! 中伏了 ! 

見到佢這樣我就同朋友說, 食物未整我哋趕時間不等啦 ! 走啦....唔食啦 ! 

佢不知幾好生意, 十幾張外賣單....不差我們這一張枱. 

期間重有個揹著幾萬元 CHANEL手袋, 穿著白毛毛超短裙美少女買了幾百元外賣.  

我真係好想, 好想去 OPENRICE 寫一頁負評送給這間小店.  可惜我忘記了看他的店名.   

唔病至有鬼...吃這些食物. 


2022.12.06

沒有留言:

發佈留言