2023年9月6日星期三

指手劃腳

 


兩個人的感情, 旁人係好難去指手劃腳.  真的摸不著頭腦點解這麼愛她?  

佢真係好蠢, 佢真係好失敗, 我真係好痛心, 我真係想大發皮氣.  

可能, 他真的愛得義無反顧, 或者她說的話太甜, 或者她的謊話太真.  或者她說的話肉麻但好岩他聽.  只怪他愛得不理志. 

......

......

...... 寫了一段是是非非, 但又刪了這一段. 哎 ! 哎 ! 哎 ! 

真係數足一匹布也數不完.  

我忍住, 忍住那些悶氣, 忍住那一些憤怒, 忍住那些悲傷, 忍住呀 ! 頂住呀 ! 

別再想了 ! 天倒下來, 自已也要先愛好自已才有能力愛人, 照顧想照顧的人.  

身心都被節磨得太累, 所以八點就想睡, 還好上床就馬上可以大昏迷, 睡著了就可以忘掉所有煩惱. 

別擔心我, 我可以的...... 我會撐住. 

他們兩個人愛情關你屁事.  

另一他說的.......

   



沒有留言:

發佈留言