2013年9月21日星期六

臺灣之旅 - 第二天 (2013.09.15)

< 沒有入電影院看「那些年一起追的女孩」。

第二天臺灣之旅行程, 是早早計劃好去玩放天燈, 第一次在網友家看見這個玩兒,我就好想,好想玩一次。  在香港犯法事卻可在臺灣快快樂樂的進行。
除了頭兩天無啖好食這絕對是愉快的旅程在我個人來說

細路女妳小心有火車到呀 !! 在路軌上行的 細路, 你睇唔睇架火車在後面, 重伸個頭出來影相....

又俾朋友老點啦  ! 又話火車到, 要走。  去到十分重有好多閃動天燈買.....不淮我逗留多一刻 ! 最終不就是沒帶隻天燈回家當燈籠




喂 ! 你可認得我隻字嗎  ??? 是很醜嗎 ? 不打緊啦 ! 我們放的天燈飛得很高, 很遠.......

相片

朋友日食多過我兩條臺灣烤腸,一碗山水豆腐花就說好飽唔肚餓......晚飯都唔洗食喎 ???

而我見到實在太肥無辦法放進口 ! 一隻溫泉蛋加一隻BB 拳頭大的烚蕃薯就變成飢腸轆轆午餐。



晚餐我點都要吃......

唉 ! 做咩係咁話我蠢花錢買電話卡 ?

我知的 ! 機場、酒店、火車大型商場都有免費 WIFI, 我訂房時都話明有提供48 hours 免費.....不過, 我想無時無刻都可以同朋友聯繫,我怕他/她們找不到我會心掛掛嗎!!?

雪 - 2013.09.29

沒有留言:

發佈留言