2013年9月27日星期五

補做中秋節, 要同我去慶祝.

補做中秋節, 要同我去慶祝.........

一早就想寫埋最後一臺灣之旅 ~ 第三天.

張相未執好, 湧出來靈感點知效果欠佳.  過多幾天才再想想怎樣將平凡遊記寫得更吸引點. 

吃了很多鳳梨蘇, 有充足資料寫一頁菠蘿蘇大比拼. 笑...笑中 ! 我當然沒有這麼多餅食照片, 全靠朋友分享. 

又遲點先啦 !!

始終, 我都是喜歡寫我和他的, 轉轉我愛話題.   有什麼想跟他說....

無呀 ! 哈哈 ~~~~, 掛著玩又忙陪朋友, 冷落緊他啦 !

冷待下, 他話要補做中秋節, 要同我去慶祝.........

大佢先...講明呀 ! 我唔行長霸, 食月餅當慶祝架.......都不去酒樓吃飯 !



雪 - 2013.09.26



2 則留言:

  1. •*齊齊十.一假日快樂•*其實我天天都係假日
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓¸.•*¨✿\(◕ヮ◕)/ღ°
    ┃開┣━┫萬┣━┫得┃¸.•❀。¸„ø¤º°¨ʚïɞ*•
    ┗━┫心┣━┫事┣━┛¸.•*¨✿
     :┗━┛:┗━┛:...¸„ø¤º°¨ƸӜƷ ⊹❀
     ♡   ♡   ♡
    ▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓╬╬═╬▓▓

    回覆刪除
  2. 神鳳, 開心見到妳 ! 牽實我呀 !!!

    回覆刪除