2013年9月10日星期二

眼瞳上瞌睡飛娥


好疲憊不堪寫多一筆一劃未無力, 飲了兩啡杯濃啡都檔不住那末游走在眼瞳上瞌睡飛娥。

好在老闆約了客戶,  他一走。        瞌睡飛娥好像跟住他去見客人一樣似的。

成個醒過來, call  call 老友聊聊, 問她買保險未, 將行里打包未...記著帶電子機票, 記住對對台証個名字有無串錯 ?

跟老友說, 我呢......同男朋友開玩笑, 問他會否接我機。

他笑一笑,擰轉面唔答我,你個男朋友會接你嗎 ?

或者.......一定唔會啦, 要返工喎 ! 拍拖拍得耐就係咁....一日不見如隔三寒暑是騙人謊話。

我的他重少少嬲緊, 我單人起飛。

唔側啦, 手提公司個電話正響沒停起來。

雪 - 2013.09.10

2 則留言: