2013年9月22日星期日

臺灣之旅 - 第一天 (2013.09.14)

臺灣之旅 - 第一天 (2013.09.14)
2013年9月25日下午2:16朋友累積瀏覽 12 1
再寫旅遊集就無人來啦 !!! 不過無法子啦 ! 好朋友話要看, 昨晚就說好了今晚再寫...

2013年9月14日, 坐在花槽旁等機場巴士,死人巴士佬差一點飛站, 上了車還俾他罵我掛著睇電話無遞手. 晨早流流帶住個咁靚行里箱唔是等車,唔通等運到咩 !!?? 之後,叫她及實架車經過...因住上不到我班車呀. 

11:55分班次,點知 delay 了成個鐘, 訓醒一覺而為降落原來才起飛....

相片:晴天集。

我终於到了桃園機場,個個都話要先去洗手間.出到來過關手續排了45分鐘...暈暈地 ! 

出到機場第一時間換臺幣...3.76都幾高,所以要到臺灣朋友可以不在香港換錢. 

之後,朋友話要電話卡用來約車之用,就叫我們在免稅店前等候.

喂 ! 佢係咪失了踪,成個多鐘都未回來 ? 喂 ! 你去找一找她...
呆等期間...有嘢睇,(男)黑人同(男)金髮在距我兩步之搖熱切地吻起來.

及後, 友人施施然回來說太多人而我們少不免要埋怨了幾句.

終告各位...
買電話卡可以在「大哥大」買到,不用等,還要平宜一點!3天無限上網...臺幣350-   

有無俾我悶親呢 ???

再 坐公車到北台車站再轉乖免費車去西門町...我們住愛客發旅館.  一間房大(我和她的), 一間房細(她和她的).......友人當晚發難說要換房, 又話間酒店是時鐘酒店, (哈哈 ! 真係可以時鐘架) .  她說最衰我同房擇這間酒店喎...又話因為萬年兩個字 (是她舊情人間公司的名字)....我笑到肚痛.  其實, 房是好乾淨是OK 的 !!

晚一點回來叫他們換房啦 !! 而家好肚餓....我要吃東東先 !

又話一落機就食飯....而家午餐變晚餐....你地唔以為好多嘢食, 四個人一碗麵, 二個飽, 一隻餃子, 一隻菜 ?餃, 紅油抄手, 小籠飽2隻, A 菜一碟.
我講真架....真唔飽 !  或是頂泰豐太好味呢 ?




之後, 乘黃的士到了101廣場, 好後悔無登上最高層看臺灣全景.....她們說要俾錢唔睇
行到累了, 口乾了去飲茶, 左試右試扮晒專家.

再行微風廣場超級市場, 美食廣場............試食鳳梨蘇........哈哈 !




好悶呀 !!! 唔 !! 我想去饒河街看看......好嗎 ! 又出發啦 !

重頭戲, 我上鏡啦 !! 見到我啦......睇真D 啦 !




行到唔知幾多點 ? 最後當然回愛客發啦 !

我真的餓架......美食當前但我腸胃差唔感吃....最後去了對面便利店買了包細餅乾帶上房醫肚. 


雪 - 2013.09.25

沒有留言:

發佈留言