2015年12月18日星期五

唔要做聖誕老人



做腦就想計劃做冬整什麼節日餸...冬節都過了才來做冬...咚咚咚.

媽媽放心你還有我, 我會好好的陪伴左右.  那天應會放早我帶你去吃好的.  我地天天都是節日.......嗎 !

唔 ! 已在淘寶買定隻大眼熊寶寶同巴比公仔給雯雯做聖誕禮物.

哈 ! 好 cheap......呀 !?

小朋友, 玩兩玩就拋在一旁, 唔洗買太貴. 自我安慰中, 抱歉本來想買正版 ELSA架......

做冬媽媽又要出雙糧.......

但姑姐這個月超支太利害, 要省點錢之過...

姑姐唔要做聖誕老人, 姑姐要做收禮物的人.

你無禮物俾我的話, 一定同你算帳......這一句是你講的.  

雪 - 2015.12.18


沒有留言:

發佈留言