2015年12月29日星期二

我要現金/頭獎呀 !





你唔好玩認真, 我都在講講想要個烤爐在家玩韓式烤物.   等等2016年攞卡有無著數, 有都我都未必申請, 好烏煙障氣整污槽槽間屋, 無得清潔.

你千萬別在淘寶訂個中國制造給我, 你有無睇早排新聞報導...我唔想變黑碳, 唔想焗死住.

火煱都唔要, 我家已有GAS 爐又有電爐重有個蒸煮爐 (遺失了條線) 所以, 現在最 HIT 九層塔我已有二層塔了.

又話唔鐘意....咁多爐.  真係唔鐘意是抽獎的獎品來的.  喂 ! 快點祝福我, 年尾又到啦 ! 我要抽大獎...我要 APPLE 玫瑰金...講錯, 應該是我要現金/頭獎呀 ! 

唔好意思...老板秘書年年都鐘情 SAMSUNG.

係無 APPLE  玫瑰金 ....

雪 - 2015.12.27


沒有留言:

發佈留言