2015年12月20日星期日

2015無咩好回顧



2015年還差十幾天才完結, 這麼快就回顧要是來緊幾天有大事發生...就要刪改 ?                                      


笑.....寫住先啦 ! 要改就到時改, 唔用改就當交功課做定先...笑 

1.  紅簿仔終於有輕微增長, 年初加了薪金, 又省了車資. 
2.  報了名讀書書,  有點辛苦感覺, 一返學就想訓覺. 也許, 讀完書就找過另一份GOOD JOB?
3.  身體毛病同往年差不多, 傷風感冒探我疏了.  
4.  公司要好同事嫁了去外國, 又少一個良朋知已.  
5.  投資大蝕, 超人股票同象仔害我輸唔少, 但暫不作結算...我等 ! 等到六十歲退休時股票一定回升.

 唔寫...啦 ! 凡平人無咩好回顧. 展望寫唔寫  >>>>>> ???

1. 只願身體健康, 快快樂樂. 
2. 社會安定, 人人有工做, 人人有屋住.
3. 加人工, 發大財, 住大屋, 買樓樓.  
4. 媽媽長命百歲. 
5. 愛的人永遠愛我, 倍伴相守, 我發皮氣時候也要就住我.  

嗱!我寫返給你看架啦!俾老板看見我就大鑊.... 

雪-2015.12.20 



1 則留言:

  1. 好友✱・゚゚✾大家都窩心做冬節
    ❉。゚◇聖誕快樂享受幸福開心新年
    ╔══╗────╔╗╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
    ║╔═╬═╦═╦╝║║╚╝║══║═║═║╚╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝。゚*Ѽ
    Ϡ₡۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩ഐ۩۞۩Ϡ₡

    回覆刪除