2016年8月14日星期日

名句




Don’t hate your enemy, or you will make wrong judgment.  
不要憎恨你的敌人,否则你将做出错误的判断。  

Don’t let anybody know what you are thinking.  
不要让任何人知道你在想什么。  

You make the choice, and this is your price.
你做出了这个决定,这是你的代价。
 
Everything I do with my power, including something criminal, I just want to protect my family and my friends .  
我以我的力量所做的一切事情,包括一些罪恶,只是为了保护我的家人和我的朋友。


I will never do anything guilty.  
我永远不会做让自己内疚的事情。  

So, love somebody else.
那么,去爱一些其他人吧。


外貌早改變......
我懷念 , 我懶......我知道.

雪 - 2016.08.14 


2 則留言:

  1. Everything I do with my power, including something criminal, I just want to protect my family and my friends--->呢句有大時代入面GE丁蟹FEEL =P

    回覆刪除
  2. SORRY , 這麼多留言也沒覆你, SMALL U...寫完貼沒回來睇. 近日比較忙. 抱歉中.

    回覆刪除