2016年8月7日星期日

笑一笑來鬆弛


第四集前前後後, 一共發佈過 三 至 四次有多.  是我重貼得最多的一頁.

再貼悶 C 人啦 !

哈哈 ,  唔滯. 唔滯. 唔滯...

呵呵 ,  等我諗諗, 諗到先再寫啦 ! 作故仔慘過做 PROJECT .

好耐無出去玩啦 ! 好在今早有她陪我游早水, 吓 ! 原來找我陪她做物理治療...

幾時整親隻腳, 點解我會唔知 ??  

對不起, 太忙冷落了她.  咁 ! 俾一個願望她啦 ! 不是殺人放火, 辦得到的就當冷待賠償.

我都要做做物理治療個肩胛骨痛症, 久不久又發作....游水唔知可否鬆弛肌肉疼痛 ?

笑 ! 哈哈 ! 呵呵 ! 痛就笑一笑來鬆弛...得嗎 ?

雪 - 


沒有留言:

發佈留言