2016年8月11日星期四

香蕉蛋糕毀屍滅績





今晚又怕左落雨又怕隧道大塞車, 唔好見啦 ! 吃晚飯後又要返工, 我要撲來撲去.

等地鐵通車才見密點, 住得遠又有直口唔走.  成晚唔係打機就睇電視在客廳嘈嘈閉, 昨巴他阻住我瞓覺.

這排連煮飯仔都無興趣, 太多事霸佔了我空間.  又或者之前肚痛...都唔想吃東東
連見他都提不起興趣, 中國情人節都沒同他好好慶祝.

不過, 佢寫低張字條說我肚痛還吃香蕉蛋糕, 有排痾要是不戒口.

所以, 他辛苦點要幫我將所以香蕉蛋糕毀屍滅績消化了.

嬲呀 ! 重劃舊屎出來.

好離譜, 食晒好友在大阪買的香蕉蛋糕.

陪返俾我呀 !

雪 - 2016.08..10





 


2 則留言:

  1. 南港島線通埋,會唔會改為多搭港鐵呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會啦 ! 要 過多幾個月才通車. 到時會方便好多.
      星期六快樂 SMALL U ~ 而家回你遲嗎 ?

      刪除