2016年8月11日星期四

看我發不發老皮才是真面目


有時拍拖耐了 ! 就想有私人空間, 你同朋友先去辦好正經事, 返工加班, 我明你有緊要事做緊.

或者同朋友去飲酒作樂吧 !  

這就是男, 女有別.  我總不可以將他完全霸佔.  不可以每天都調查他一點做什麼, 二點吃飯未, 工作進度如何 ? 半夜三點瞓覺未 ?

有時兩個人會有什麼話題, 女生就愛說八八掛掛, 唔通同他說美容咩 ?

其實, 我間中就會扮成他老友, 舊時 D 女友鐘意吃什麼, 你喜歡同她去邊, 有什麼浪漫事, 她係咪鐘意玫瑰花 ?

你地估估...他有咩反應 ?

有機會才爆他大鑊.

講來講去......我今天最想同他說, 係我想要有空間, 明天又陪不到他才是真的 !



明天約了班姊妹吃飯.  好衰, 又話唔想見她又要應約她們...本來諗住話早兩日肚痛唔吃魚生, 點知她們話改吃中菜就我唔食生野.    

無計...多年好友.  好耐都唔約一次.

恩怨情仇...邊恨得這麼多. 恨不恨我明天回來, 看我發不發老皮才是真面目.

雪 -2016.08.11 

沒有留言:

發佈留言