2016年8月9日星期二

PASS LA.



你知就好, 就是因為你, 我才第一次毀滅自已寫過......!

就算毀滅了, 一年, 二年或三年, 十年我要取回屬於自已, 一定再寫得出到.  當然不可一模一樣.  但當中寫的本來是圓就不會變四方.  這麼顯淺易明理由個個人都理解得到.

不過,有些事沒必要重覆又重覆,  改改地點, 改改時間又改改人物.

這樣, 我就擁有屬於自已睇的秘密日記.

2 仔大 , 這回憶未曾說過 ? 咁我只好......PASS  LA.

PAST 回憶呢 ?  

笑 !  唔好想太多, 我亂寫PAST 回憶.  過兩就忘記才是真的.

你呀 !  咪放假相喔人啦 ! 兩星期前同兩星期後差廿磅.  無人信架啦 !

我再學你.....會變喔人囉 !!

雪 - 2016.08.08





沒有留言:

發佈留言