2016年8月14日星期日

俾人錫入會


黑社會是怎樣運作, 內裡有什麼情節 ?

他都沒有跟我說過, 他提都沒有提, 我看在眼內也不清不楚...都是好正常不過一群男生踢踢足球,  唱下口水歌,  在運動場跑跑步, 在後山燒烤, 爆爆粗口. 我點鬼知黑社會是怎樣喎, 他連粗口也不多說, 紋身大漢黑社會人是他的朋友, 他係唔係已被入踢入會 ?  你話我知好過啦......  

上網找返套戲看看  :-
黑社會的思恕情仇, 離不開喉住大佬至高無上首領龍頭位置, 槍擊啪啪場面, 跟住龍頭老豆瞓醫院.  身邊人, 兄弟、 親戚、 朋友為爭權奪位, 殺人放炸藥, 勾結敵人做不當交易.

之後, 淡薄名利正直主角被人害死他老婆, 情深義重為愛人登上首領位置, 呼風換雨兼走上不歸路.  重關埋阿妹入瘋人院......

睇完影評寫兩黑幫幾父子, 以難代入我的愛情故事之中.

睇完影評, 隨手用了十多分鐘寫出這一頁.

交完以上功課, 我趕時間讀一讀另一套愛情片, 找到靈感才用情去寫得更生動點的網誌.

如果這是情, 我不要清醒....清醒寫不到, 誰是最愛不必再驗証, 寫出來的你就會知道...

你呀 ! 唔好俾人錫入會...

笑 !   定是想登上第 ??? 把膠椅位置... ?

肥仔... 信你半成啦 !

雪 - 2016.08.14

 



 


沒有留言:

發佈留言