2016年8月20日星期六

一隻介子也不代表什麼


好靚 ! 係嗎 !? 因何有人話好酸又有人話好甜 ?   一隻介子也不代表什麼, 如發現兩隻介要是不同人送這又是什麼感情 ?

喂 !  唔好亂想, 無這樣事發生過在我身上, 我從不濫情.  有另一半男生我不會有什麼霞想.

況且, 我情人早就在身邊,  跟他終會大團圓結局.  我愛情堅信是真會幸福.

好朋友, 來不及祝福放隻介子出來, 他送了兩隻不過個款就真係幾老套, 我成日話要溶了它換過些新潮款式.  他總說唔準換.

唔淮換就叫立刻他買多一隻 ?

睇睇這樣叫到出口願望, 會否成真 ? 你猜猜吧 !!  唔只你呀 !  我都要猜呀 !

笑.

雪 - 2016.08.20




沒有留言:

發佈留言