2020年6月20日星期六

在大埔找到好嘢食



今日入了大埔找人解悶,  經過一間西菜小店.  看門外價錢及瑞典菜所吸引.  可以吃到正宗西菜要等位排隊都試一試, 反正都是等兩張枱應不用等很耐.

店內吉列炸海鮮三十二元.  材料是一盒盒的速食炸物,  店主在來貨選得不錯. 本來我想吃蝦多士, 但他無問我就點了海鮮拼盤.

那麼, 可以想像薯餅都是速食炸物,  豬扒是撲了一層粉香煎而成的都幾好吃.  沙律菜經過醋, 橄欖油及香葉碎調味, 在些微地方增加好感.  我就喜歡它有好幾款薯仔烹煮方法.

我無試他的牛扒味道...因為我想戒紅肉. 

差一點俾身旁他誘惑到只吃一口而打破了戒口的事. 同他一齊好難減磅, 無計啦 ! 有時候男生就是喜歡吃扒.

不過, 也不是完全戒...遇到超級美味靚牛扒也仍會淺嚐.

幾好吃, 幾好食...是不錯的, 價錢實惠. 


2020.06.20


沒有留言:

發佈留言