2020年6月26日星期五

無聊大計


前前後後吃了幾隻糭, 真係滯滯地.  你唔好再約我去吃好的.

酒店有半價, 唔洗我俾錢都無福消受.

 你收到確認短訊都不用這麼開心, 錢都未到手就安排好大飲大食的花錢行動. 

我未收到短訊呀 ! 可能一個不覺意, 手誤下刪除了.  真係好大頭蝦.

等星期一要盡快打個電話跟獅子銀行確認一吓才安樂.

無錢洗, 俾無良老板扣起了成個月薪金, 攞到政府津貼都唔出返些欠糧. 

計劃緊怎樣可以敲詐我個情人一筆幫補下乾塘日子. 

不過佢一陣實話預了還卡數, 一陣又話預留款項同朋友去威威幾晚都花得七七八八.

又話.....

又話咩呢 !?

我話唔理呀 ! 借住二, 三仟來洗住先. 

窮 L 日子, 好難過.

女錢-插圖素材[43963887] - PIXTA圖庫



想喔佢些錢才是最真的. 



2020.06.26

 

沒有留言:

發佈留言