2021年9月1日星期三

食評然後放OPENRICE

 


本來係想寫食評然後放OPENRICE, 但食物照片已傳俾個真食家看,  免得他發現的的真身, 發現我的私密日記。  

唯有動筆不動照片, 那間店環鏡很民青FEEL , 我喜歡那兒布置很有色彩, 每張椅子有獨有特色, 有吊在天花中乾花, 有可愛得得B小擺設。 

食物呢  ! 其實選擇不多一個牛小扒, 一個豬脛肉, 曼魚蛋包飯, 炸雞翼, 炸雜款 (洋蔥, 蝦, 柔魚) , 兩三款意粉類。 重有薄餅。。。

飲品 ! 一系列特色飲品, 我叫了益力多配柚子加了片薄荷葉。。。。重有很多款咖啡, 因為無預備寫食評沒有拍下餐牌。  

甜品。。。芒果芝士CAKE, 是日甜品, 我叫了焙茶蛋糕, 原來是少甜,柑柑地, 少少苦。好好味。 

寫到這樣👆👆👆👆👆👆 點好意思放去OPENRICE , 自已娛樂吓啦。 

你呀 ! 別要笑我無聊呀 !? 

洗唔洗第一個就跑出來話我無聊呀 !? 

係呀 !

真係。。。本來唔寫這些, 俾佢激一激又寫一頁無相食評。 

想睇相就去我FACEBOOK 啦。 

我去睇電視啦 ! 

2021.09.01



沒有留言:

發佈留言