2021年9月27日星期一

食豬最正氣

 




今日同些豬朋舊友在閒聊, 他問我喜歡吃豬定吃雞 !? 我答他鐘意吃豬.  

他竟然不相信我因為他說同我吃飯時, 見我喜歡吃雞.   我係喜歡試找一間好味海南雞, 係未找到滿意的, 所以要吃多幾次.  哈哈 ! 有原因架但唔得告訴他.  食雞白肉可減磅嗎 !? 

要解釋清楚點 ! 其實, 我係好鐘意吃豬架, 鐘喜歡吃梅菜蒸豬肉, 可以一次過吃三大碗飯架有梅菜豬肉, 食到肚仔漲漲都重要吃. 除了梅菜豬肉, 也喜歡南乳豬手, 更喜歡咕嚕,咕嚕肉, 鮮茄焗豬扒飯, 大大舊Y 燒, 鐘愛飲豬肉湯呀 ! 

病了也愛瘦肉煲白粥就最暖胃.  

你呢 ! 你喜歡食雞定食豬呀 !?  食豬最正氣, 食豬身體健康.  

豬仔豬仔...我食隻乳豬仔.

2021.09.27



沒有留言:

發佈留言