2022年3月17日星期四

想見你

 

好多天沒有更新,是不知道可以寫什麼。個人無氣無力,個腦更加不想去思考。

同事今日還叫我帶部新電腦回家試用,驚我回家後沒事做咩。

我話遲點先,無力,無精神。好啦!不再說這些驚悶死晒你們。

食譜都無得寫,都沒有好食材 ,冰鮮豬扒,雞翼,紅腸。。。抗疫禁足食物。涯了很耐啦!

好掛住些茶餐廳食物,又排住西餐廳大廚出品,連牛腩魚蛋都無得吃。

今日悶悶地想食鼓油王炒麵,唔好意思關門了。

看已經又沒時間煮兩味,好慘呀 

我都吃了幾日麵包,即食方便麵。。。如果再來禁足,真係苦不堪言了。

點呀 !幾時才能變得返正常,變返以前一樣,可以四圍去找好野食,可以上電影院,可以約好朋友見面開懷暢飲啤酒🍻,打牌🀄️局。

再困實我,再將我與人隔離在無形力量中,好大壓力呀!

我好掛住你們呀 !?快點給我見見你。我要同無傾傾心底話。我想同你一齊笑笑。


2022.03.17



沒有留言:

發佈留言