2022年3月2日星期三

「搶」

 

今晚作文單一個字「搶」.  

想一想都 3 年了 ! 疫情沒有消退還越演越烈, 看見今天數字真有點慌呀 ! 

朋友傳來超市被搶劫一空, 係搶購一空, 貨架空空如也.  真的好像打將. 戰事快要來臨了 ! 

早幾日還在問網友, 去搶購未 ? 

我都買了點食物, 日用品.   到這一刻我想去搶幾盒維他奶, 要一包麥片.  笑呵呵 ! 唔洗搶鹽, 唔洗搶米, 也不用搶漂白水.  

現在除了搶食物, 藥物也要搶人, 搶人去服務老弱社群, 搶人去填補空缺, 最緊要可以搶到運貨的車和船.  

還要搶到一個能為自已赴湯蹈火人, 當染病時找不找到老表? 好友來拯救正在跟病魔駁鬥自已? 

有無人能在這個危及關頭, 會專登來找我? 送我珍貴物資呢 ! 

在某方面, 我不是很喜歡去搶別人的東西.  


2022.03.02 

 

2 則留言:

  1. 我看見人山人海的超市就掉頭溜走了!與其病死不如餓死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 香港人係咁樣架, 鐘意搶同排隊. 染疫多人都唔怕但怕搶不到. 會買到的, 我今日都買到也不多人.

      刪除