2022年3月12日星期六

努力守著我一條紅線呀

 


紅著眼看著他的短訊, 明明得一條紅線卻說自已是陽性.  轉頭又發個政府短訊給我, 告知我他將要被隔離.  

唔好啦 !  

唔好入隔離中心, 無電腦, 無被沒有高床軟枕, 沒有一屋食物, 沒有你喜歡清淡食物.   

怎麼會這麼久也未能康復架...前前後後差不多十四天了 ! 幹麼還有病徵 ? 

雖然, 這段日子我們都各自忙碌, 各自在自已崗位勤守, 努力將每天工作完成, 努力幫助患病戰友將工作完善.  真係好累呀 ! 

但既然還有病徵, 就要好好休息戰勝病魔呀 ! 你要加油, 快點回來我身邊.  

我自已呢 ! 可能已經染疫, 也可能已戰勝了CODIV 19 這個病魔.  

現在, 我仍要努力守著我一條紅線呀 ! 

笑........都沒有做測試, 好貴呀 ! 測過一次是一條紅線.  


有點累呀 ! 四點起來追電視劇.....

而家去補眠啦. 


2022.03.12 


沒有留言:

發佈留言