2017年11月4日星期六

雷神奇俠3:諸神黃昏



為了享用張免費戲院贈卷 , 昨天是最後一天限用日期.

反正這年年假又尚有好幾天就放一日假給自已輕輕鬆鬆.

本來同他撒野後...他會看多一次也要陪我睇 「雷神奇俠 3 : 諸神黃昏 」.  劃票時這贈卷要新戲上影後兩星期才可用.   好無奈之下給古仔同阿 SA 領銜主演的「常在我左右」.  騙了入場睇埋些恐佈片種.

已經睡不好夜蘭人靜人總會胡思亂想,  睇完套戲就更加瞓唔著.  他竟然笑騎騎說看笑片都好嚟驚.

哼 ! 剛才應搣得他太細力...應該出力搣瘀他.  害我有排驚嚇了.

他解釋給我是由於近著哈囉喂日子就會是這些類形影片的, 又攤攤手又裝出一個無奈表情.
 
 唔理呀 !  到22 號生日天要補返一份定驚禮物呀 !

記著要好重手架唔係我有掛嬲你.


2017.11.04



沒有留言:

發佈留言