2017年11月2日星期四

瘀...



搵翻舊網誌看著看著...唉呀 ! 唉呀  !

一隻 , 二隻什麼呢 !  唔好說也不要提啦 ! 好醜呀 !

找到一個識瘀人啦 ! 又識錫住就住來瘀...

俾些面唔好成群結隊夾定來一起酸我酸得太盡.  我就唔出網誌又匿埋唔出聲兼併唔出來玩架啦 !  

係無話可說.....

成日說我沒問題 ?  真係無想到什麼假設問題......

要是想到衰諗頭也不會告知你啦 ! 費事俾佢又瘀多一次.....而委屈自已. 

我心情靚就會找到啱嘴型話題啦 !  無心情咪無話題囉 .......

單字一個「瘀」,你分享給我無耐前最「瘀」是什麼  !!??


2017.11.02


沒有留言:

發佈留言