2017年11月10日星期五

預防病毒



病到迷迷糊糊, 又多痰又咳又有噴嚏.  終於都要找醫生叔叔睇睇我的病情.

未吃藥個人似斷了線, 吃過藥個人醒翻好多了!

希望明天起床變回老虎仔.  我唔想病.......真係好怕病我只想身體健康 !

假期還要跟他依泣.

就生日啦 !  好多節目要去上餐館慶祝......架嗎 !

早兩日他在我耳邊說笑話, 但我真是笑都沒氣力. 

笑都無力你一定唔信, 一定說你還有力思考怎樣寫網誌又上網找功課資料.

這全靠醫生叔叔的功力.........希望我同他醫緣會很快就好翻. 

這個醫生真的幾好, 相比其他趕頭趕命睇症醫生好談了多一點.

現在轉天氣又多人病病, 記得要隨身帶口罩及帶多件外套出街呀 !

遲點好翻後要打枝流感針做定預防病毒.


2017.11.10






沒有留言:

發佈留言