2017年11月12日星期日

生日不要收保鮮花


好耐沒寫故事了 ! 應承過寫埋那些未完故事...真係好難去創作.

想到頭都爆加上病病又未完全康復.  那我又有大條道理沒交故事你都應不會怪責我吧 !

笑......我都無收過你稿費, 唔交也不用恕天恕地.

哭......他說想收稿費呀 ! 中午12 點就發夢, 日與夜也不分地在痴想.

他笑淫淫地說要交學費, 叫我煮餐飯過他吃就教我點埋尾, 寫好那些未完故事.

我在想......見到我病到講話已走音又死蛇一樣 . 重好意思要我寫字........

寫段字罵罵他文字就非常容易易過借火, 但寫情寫愛要浪漫完才有火花.

藥品吃多一劑就無藥了 ! 是要整杯檸檬水清清喉嚨免我又起痰.

我生日不要收保鮮花呀 !  這是我要大聲提醒你的事.



2017.11.12

沒有留言:

發佈留言