2017年11月24日星期五

2017.11.24 HAPPY FRIDAY


上星期同多年好朋友飯聚 HAPPY FRIDAY . 這間酒樓已經惠顧了好幾次而過去一直沒有想為他點讚. 因為好朋友是常客想到也許是人際關係而大廚親力操刀, 兼夾份量非常大碟頭. 我怕寫了出來後會有貨不對版情況出現.

但吃過三次了 ! 水準好穩定菜式中味道確實是直得點讚.  或許, 我來近有聚會就約另一批朋友去試試原來兼最平價質素....看看又如何到時再寫給你看...笑. 

那一晚,我們吃了上湯波士頓龍蝦兩隻加烏冬底, 個桌盤轉了幾個圈後.  我一共吃了三大件龍蝦肉同龍蝦鉗. 



 第二度菜是王子有米豬 (我聽見個名就想笑), 想起某某個花名一樣樣.  這款菜朋友沒 WHATSAPP 我照片呀 ! 我又咬住隻鉗隻手唔方便....幾秒間隻豬仔俾朋友夾晒啦 !
而我也不客氣搶返兩舊先.  上次飯聚時吃完隻全體乳豬我第日就想著去吃碟乳豬碟頭飯.
外皮好脆, 味度調教適中最重要是層肥膏很薄,很薄.

一齊吃飯...吃碟乳豬碟頭飯好唔好 ?  寫著這頁時又勾起了對舊脆脆豬想念, 真係想咬啖佢.




下面是慈航千葉豆腐, 好睇麻麻地好吃得個靚字.   





當紅炸子雞 (選用清遠雞) 部長講完又講.  唔知算唔算有雞味呢 ! 不過 , 我話好味層皮夠晒脆同無肥油.  說到不知有無雞味是我重手了點了很多准鹽之故.  有朋友話隻炸子雞好喊...而我一向吃炸子雞是要點准鹽來吃才好味.



重有其他菜我就不一一寫評介了 !  放多幾張相就算了 !  留意呀 ! 這晚加大份量16人一圍.


下次約朋友吃這個菜式平平地應不差但無會無當紅炸子雞吃呀 ! 改餐牌唔知加幾多錢...





2017.11.24

沒有留言:

發佈留言