2017年11月17日星期五

回愛情感覺驅走悶氣


係真架 ! 我要努力寫返我喜歡愛情故事. 

無錯是很空洞好難去創作因為原因早兩天也說過了解 !

我要怎樣才找回愛情感覺驅走悶氣. 

有條友仔罵我呀 !  佢鐘講就講唔鐘意就咪講.

倒轉好不好呀 !?

不如說說你和她的故事給我聽聽重好啦 ! 我都好耐沒有聽你說故事....

我愛情跟屬於你愛情是相差幾遠呀 ! 有 十萬九千里嗎 ! 

你擁有個這麼多的愛人, 一時間 二, 三個又可換畫. 轉個頭又可以四個人一齊戀愛.

我愛情好簡單就只是努力去愛一個人, 只是她愛情太過冷靜太多思前想後而..........

唔寫太長啦 !

唔好話我掛住看電視沒花時間寫愛情故事.

係開不著個電腦又天氣變, 我個電腦識得風濕到時候就要吹風筒.

真係要買個新腦才行了.


2017.11.17


沒有留言:

發佈留言