2017年11月28日星期二

葡萄酒


有個客她公司專賣紅酒的.  

話說呢 ! 她好超麻煩大小事務總喜歡找我幫手.  儘管已告知她要找阿嘜 👤 誰, 她是專職負責貴號.  已經好老實告知我不是做客服的 👊.

今日又找我麻煩啦 ! 好啦幫她查了記錄又第一時間回了隻貓😹給她.

那隻死蠢豬🐷收到電郵又來電問我點 cap 圖  要我在電話中教佢. 教了五次才學懂.

我就笑笑口說 : 「遲點要買紅酒時要打個節給我呀」 !

她說叫我行開上她公司取.又問我鐘意紅酒定白酒 ?

我就笑笑口說 : 「無誠意 ! 係就快遞給我」 .

誰知她說寫快遞紙來取.   講笑乍...我多謝她先唔好咁客氣.

突然間有種驚恐感覺...想著飲了她枝紅酒等如自找麻煩無分別,  我家尚有半打紅酒尚未飲........收藏品.

而家去問問有無人肯幫我清清陳年舊酒 ?

問問他是否想嚐杯酒 ! 我家那幾枝醇酒等人來開瓶 ?


2017.11.28

  


沒有留言:

發佈留言