2019年1月13日星期日

男友花名來由


男友花名來由.........................💦

女朋友最鐘意叫男朋友做: [蠢豬] .

呃完節日禮物時就會同閨蜜談談........

我個 [蠢豬] 送了什麼, 什麼給我,   我個 [蠢豬] 同我怎樣慶祝,     我個 [蠢豬] 唔記得特別日子.

 [蠢豬] 前 [蠢豬] 後這多麼多肉痺. 

年輕時候或者會笑說找到 [王子] 未, 又怎會說找到 [蠢豬]  ?

你們又會怎樣生按白造一個有創意, 獨一無異花名給他 ?

天生一對花名恕我不便跟你說, 真係有點兒說不出口........


是他改, 真有點作嘔吐😤物現在回想.  但現在人長大了就唔好這樣子叫喊, 唔好俾旁人聽到.

太甜蜜事都是關起房門才慢慢笑說. 

講我們往年醜陋的瘀事....係咩, 係咩, 哎呀 ! 有這樣叫過你咩....

有過這樣子名字 ?


2019.01.12















沒有留言:

發佈留言