2019年1月14日星期一

浸水仙




淘寶水仙頭浸了兩日啦 !  是他負責用刀介花窗, 這麼好慶誌?   原來他捧公司女生開年花興趣班.

報名上一堂就得啦 !

又話要上單對單上堂, 又話要幫她買箱回來玩.....就這樣買完就搬了來我這裡.

點搞呀 !? 十八個水仙頭....趁他唔知已幫他送走幾隻.  重唔來整我又再攞來送.

我問他是否在追緊女仔, 係度獻恩勤中......

嬲緊呀 !  好似冧緊女生一樣......

佢...話唔係, 話知我鐘意水仙花味, 專登買多點........問你暈得未 !?

之後, 他見我笑返就當沒事發生過.

遲點再放給你們看, 隻花開成點....他說不是平時直豎一枝花樣,

拭目已待他搞什麼花樣出來.


2019.01.14






沒有留言:

發佈留言