2019年1月16日星期三

開舖.....幻想曲






 呵 ! 在背後笑我慳家,餐餐吃魚蛋粉. 

哼  ! 都未算啦 ! 你未見過有人日日吃包包做早餐, 中午吃即食麵.  我不算太慳家. 
間中減肥才吃得清淡點, 為了健康就間中吃吃多點翠綠, 黃橙蔬果. 

戒得很辛苦因為我自細貪嘴.....

近日, 公司附近開了間只能坐幾個人小店, 專買飯.  疑似新移民經營.

煮得又幾好味, 有即做香煎紅衫魚配靚靚例湯, 也可以配五花茶或羅漢果水.  正呀 !

有日我放工時還買兩碗 23 元 的綠豆海帶糖水,  帶回家同HONEY 一齊吃. 

吃到廚藝高手廚藝真的, 有一種幸福感覺. 

間細店外貌很難吸引人惠顧但有好野食, 橫街細巷食客也自會找上門. 

她用薑蒜粒炒底飯配滑溜海南雞, 真算不錯飯底做得很好. 雞烹煮略生了點現在唔慶....

隻雞呢 !  當然是及不上我做的. 

笑,  可能材料有別.

笑, 可惜我水準不隱. 

笑,  唔準笑我認屎認屁......

因為, 我常常想開間海南雞飯專門店.  傻啦 ! 想還想但好難發達所以唔會做. 

我又在大話遊太空了 !


2019.01.16









沒有留言:

發佈留言