2019年1月11日星期五

有魚味的魚蛋粉




打令佢唔會陪我吃魚蛋粉, 而他常常話唔明點解女生愛吃粉麵不愛吃飯.

其實, 我好多時都無吃飯.  早前, 發現了一間有魚味的魚蛋又配魚湯.  所以, 一連吃了幾日魚蛋粉做午餐, 沒說謊言也沒騙你們的. 

打令, 打令...同他一齊就要大魚大肉.  所以, 平時自已開餐就會盡量清清淡淡. 

其實, 我非常遷就打令, 無論在食物, 嗜好, 電影也是打令話事多.


哈.....食魚蛋粉打令他不會飽肚,  要是他肯陪吃粉就會加件油 JAM 多或者碎牛蛋治.

近排, 又說減肥又在這兒寫關於食物網誌, 你們就會知道我有幾餓. 

自細住香港仔, 生長在漁市場附近, 魚蛋自細就愛吃.

等我試多幾次間舖頭的水準隱定才推介給朋友, 給網友. 

你暫時都是不要去, 因有次他的魚蛋雖然有魚味但不太彈牙. 


而家, 真的沒有靈感所以只同你們閒話家常. 


2019.01.11







沒有留言:

發佈留言