2019年1月29日星期二

這貓貓 與 那貓貓




“MANY CATS”的图片搜索结果


好多貓貓呀 !  以前我的家也有很多貓貓....貓媽媽一胎生好多五, 六隻貓B .  真係好可愛的. 

而家居細又多雜物唔可以養貓.  所以, 我一直都想搬去郊外在小花園可以養動物. 

但,  你不用太擔憂, 我精力只可以照顧一隻小可愛.  我一定不會變貓痴太嚇人啦. 


唔, 講開貓就想起忙了回覆她.  無回傳隻貓給她因實在太多碎碎事. 

而家想我...快回覆就 WECHAT, WHATSAPP ...我聽到叮一聲就識得回覆你啦. 

不過,  有一晚嚇親我, 半夜扎醒打開手機見到你個長髮樣...嚇到我了 !

三更半夜就咪叮醒我還配個恐怖樣子. 

最衰自已忘了關機.  最衰自己三更半夜重看手機搞到成晚再瞓不了.


2019.01.29





沒有留言:

發佈留言