2020年3月19日星期四

偷懶



他可能在家中自我隔離沒有上班又沒有出外. 這幾天都跟我玩WHATSAPP. 

為了陪他已偷勁懶了幾天啦. 也幸好這段時間會清閑一點.

今日, 還說明天再談, 唉呀 ! 重有什麼話題呀 ! 上定網睇吓有什麼新鮮熱辣的趣聞跟他去談.

這是個男人, 要找個話題是對男人有趣的事項. 

我驚俾阿頭發現我不停按手機但又享受同他WHATSAPP 的時間 , 因為他有很多話題都是我所感興趣的.

係...驚自已對答會悶親他, 到時他又會無影無踪, 難得他記起我, 難得他喜歡找我聊聊.

佢呢 ! 好衰衰, 明知我9-5要上班, 就偏偏要晨早流流打過來. 

但晚上來就重慘, 都不知去應酬誰才好. 

同他說了些什麼 ? 唔話你知等你心思思. 

寫到這兒, 肚子有點餓.  一個豬扒飯食了一半, 一半留明天在公司玩焗飯.  唔講住啦, 要去一去OK 店呀 ! 買些零食醫肚,  餓得滯怕瞓唔著.

明天......又要陪他吹水. 

笑...........


2020.03.19

沒有留言:

發佈留言