2020年3月28日星期六

我哋再約啦 !


昨晚沒有睡好, 半夜醒來就再睡不著了.   同網友談天說地.

他有些不快樂, 好多心事, 陪了他一陣, 自已就醒了過來.  再不能走回入夢鄉. 

在網上面有很多來自不同地方人.  有些住南區,  有些人住九龍, 又有些人住大埔, 中國和台灣都有.   我好少半夜不睡眠同陌人傾計. 

昨晚同他傾了城中熱話, 又提起了特首新政策.

原來他是做飲食業的朋友, 難怪會這麼不開心, 話早個月已經不能上足班, 做一日放一日了.
他說:  [想到新政策下真係想叫特首一聲, 香港老母你好好管好個家, 分配好我地隻飯碗的米飯才好呀 ]!

你知啦 ! 政治事, 我都不知怎樣給他回應.  但他又好似好大壓力.

為有, 掟了幾張惡搞圖片給他, 希望他能在逆境中笑一笑.

我無耍你架, 係約了你今日下午同你傾計. 因知你悶但我真係好眼瞓, 周公仔急CALL 就唯有失約於你. 

所以, 在網上都不要亂烘, 唔係呀 ! 無烘你架.....我哋再約啦 !

明天中午唔得呀 ! 報了名上ONLINE COURSE呀 !


沒有留言:

發佈留言