2020年3月8日星期日

同他一齊睇卡通片



未提供相片說明。

玄學家李居明早前在節目稱如果香港電視台重播《龍珠》,有助緩解新型冠狀病毒疫情,又估計疫情可望在4月8日平息。

“龍珠”的图片搜索结果

睇龍珠可以抗疫, 咁我諗食龍珠會得到無敵投體.  一於上網再看一看怎樣弄一盤食得龍珠出來.  其實早幾年前已經在淘寶買了個模. 查實我自已一直都想玩一直都想整盤龍珠出來.  因為我覺得好靚, 好可愛.  而愛我那個男人又特別喜歡龍珠這一套卡通片. 

所以, 失驚無神整幾粒龍珠出來, 他一定會好驚喜又一定會很吃得很甜蜜. 


到時一定會讚我醒識得整這些喔細路的甜品. 

男生體內都住了一個長不大細路, 這個細路仔就是有著一種夢寐以求都想得到的, 那正如一個悟凡模形公仔, 一粒龍珠 ???   

笑了....他夢寐以求的就是要粒龍珠, 這麼簡單??? 


[喂, 你睇過龍珠未呀] . 佢話要找條片出來同我一齊看.  


[嘩, 好似三百幾集...咁益我 ] ! 



2020.03.07



沒有留言:

發佈留言