2020年3月26日星期四

入市我驚輸錢

“強積金”的图片搜索结果
今日同你說說經濟, 第一件事就談談強積金好多朋友都話唔見了一大截.  明明都想到環球股市風險大, 下跌機會十成十, 找回網上密碼又驚唔知走不走得切.  香港人強積金真係欠缺透明度, 基金價格很難也又找不到即時報價.  終於都沒有來得及將高風險投資轉為保本.  

今日見到電話短訊, 暗公囉......總數有三分之一沒有了.  係咪衰呢? 想做又唔啲起心肝去做. 輸錢輸都痛入心菲.  算啦 ! 現階段為有不變應萬變, 世界終會好起來.  我們要有信心疫症退股市就會慢慢升回來. 

有個專家不停地叫我入市買藍簿股票, 要擇高息股.  佢還每天給我詳盡分析, 教了我睇股票的前景和賺錢能力, M&A 上面寫明公司的規定要保証派息, 又教我睇財務報表, 圖表分析...他說現在是嬰兒底, 又熔斷一次,  熔斷二次. 又教我什麼是市淨率即折讓價.  不停地叫我唔洗睇價位, 買啦....今日又問我撈底未?  長揸幾年就會有很好回報. 可以財務自由架啦........  我耳仔軟買左兩手貨, 蝕緊1040 大元, 

但他叮囑前題是要用自已錢, 不能買MARGIN, 不要借錢買.  也要留錢作不時之需.  

實際上我就覺得現價位好大風險, 股票市場隨時因疫情惡化, 引至更大的股災. 
所以, 我沒寫出專家陳的詳細分析, 贏面在那裡怕害你輸錢呀 !  

我自已都是丁蟹, 一入市就出股災.  但這一次我又真想可以捕捉到一個入市良機, 真係好矛盾.   入市我驚輸錢.........😅

2020.03.06




沒有留言:

發佈留言