2020年3月22日星期日

唔俾他出街


你呀 ! 真係唔好諗住今晚同班豬朋狗友去蘭桂芳浦呀 !

如果, 你係都要去呢 ! 我就罸你, 我私人同你隔離兩個月作為保護自已同情罸你. 

我唔會追問你今晚去那兒, 你鐘意就講, 唔鐘意講同誰約會, 在那兒見面我都不理你.

而家我就自已去玩整香蕉蛋糕, 焗好.  晏點才去買士多啤梨去裝飾.  而家雖然已焗好個底但係唔會俾佢吃. 

寫個食譜... 兩人份量.  好簡單因怕失敗.

蛋一隻.
麵粉兩湯匙
乾酵母菌少量.
鮮奶三湯匙
糖一湯匙
香蕉半隻 (壓成蓉)

蛋白用打蛋器打至企身, 乾酵母菌同麵粉混合後加蛋黃搞拌後加鮮牛奶, 再加入蛋白再加香蕉. 
咁似之前整蒸蛋糕. 

係一樣做法不過加了香蕉及使用菜單功能去焗.  自己唔識控制火喉呀 !




2020.03.22

 


沒有留言:

發佈留言