2020年3月18日星期三

煩惱中




咪嘈啦 ! 好煩呀 !  ! 好多事在想 !

煩緊什麼 ! ?

有人就生日成日問我點樣同他慶祝, 搞些好節目給他. 

而家這麼多學生仔, 學生妹逃命趕回家門.  來緊這十四天非常之高危.  重要渴望在屬於重要日子出去慶祝, 幾想找間無人光顧餐廳, 但實俾他罵, 實不高慶. 

等我諗一諗先, 我至愛韓燒, 火鍋都唔好吃住, 酒樓又無新意. 

等我睇睇那裹有日本小店, 或者去吃洋餐. 

最好自已煮煎件扒就算啦. 笑笑.........中.

真係好煩架要想節目, 不如叫他自己想好有什麼好節目, 我陪坐陪吃陪開心.  只交個人出來就萬事如意.

唔得架, 他到時話約了豬朋舊友另有節目飛我就有排嬲.

俾心機想一想先, 尚有時間. 

一於去睇睇貪食貓常去那裡吃好嘢先. 



沒有留言:

發佈留言