2020年3月4日星期三

太空帳戶



我無開過太空帳戶, 來來去去都得一個AC , 因為要避開某條友仔才開了一個新帳戶. 
我真係沒有你這麼無聊呀 ! 開七, 八個帳戶來耍女生. 

我無用個FACEBOOK 來結識男仔, 無亂來架. 

在FACEBOOK 的朋友都識了好多年, 而家已有好幾年沒有加新朋友.  所以朋友人數一直維持同一個數字.

也不知道是否自已個人太憂鬱, 好似怎樣也快樂不起來. 

你這麼多帳戶, 識這麼多人.  可否介紹一個, 兩個可以引人發笑的朋友給我去到訪. 

敝傢伙, 這樣子說的話. 

我的老朋友一定會怪罪下來, 一定會誤會我不想去探訪他們. 

不是, 也許近來日子睇得太負面, 聽得太多吵吵鬧鬧後反應.  聽埋聽埋又怎可以當耳邊風呢 ?

正因如此, 來感覺到自已快樂得不起來. 

有時候也沒有認真回應好朋友, 都怪自已心身蕭條.

資深朋友應該不會怪我, 不過我怕他又再失聯. 

更怕他/她走失......

老實點, 其實重有一個開帳戶了很多年都沒用.  但也有人發現了. 


2020.03.04



沒有留言:

發佈留言