2020年5月18日星期一

要多謝阿朱媽

京东好货】梁记饼手信糕点杏仁饼澳门特产手信手工粒粒味杏仁饼传统糕点 ...

阿朱媽話唔知邊個送了盒杏仁過她, 她就怕杏仁餅硬崩崩.  拿了過來益我.  最重要是帶了壺炖湯給我滋補. 

天氣這麼熱還給我飲補湯 ?  這些天氣不是應該吃冬瓜水 !?  

阿朱媽山長水遠帶來炖湯我真有點受驚若寵, 咕嚕咕嚕就飲完它, 又幾清甜美味.  有時侯得到老人家寵愛真是很幸福.  

唔知道是否飲完這碗炖湯之故, 成人醒目晒, 上班沒有打瞌睡. 因為羊肚菇可以對抗疲勞. 

點好法....飲完碗湯好似吃了安眠藥一樣, 坐著坐著就睡著了, 10:30 都到又眼瞓, 最重要是可以瞓得著.  

要好好多謝阿朱媽, 多謝你呀 ! 朱媽一定是知道我瞓得不好, 專登煲湯給我飲. 

2020.05.18 


沒有留言:

發佈留言