2020年5月27日星期三

餵食的小汪汪

放狗Buddy 寵物保姆- 生活不如意嘅時候,抽啲時間同狗狗去散步,睇住佢 ...


今日放工後, 有咩事做 !? 

去了買外賣, 買今晚的晚餐.  想吃紅紅地酸酸地食物,  吃我喜歡的咕嚕豬.  又在爭鮮買多盒壽司飯就慢步坐船仔渡過避風塘海峽回家, 途經公園. 遇上有兩個姊姊在放小汪汪散步. 

又幾得意多望了牠兩眼, 點知牠掙脫繩索後追趕著我, 牠追實我, 係追實我盒咕嚕豬.
我要急步走遠離牠的追趕.  好衰衰...... 妳快點拖實隻小汪呀 ! 我驚陌生小汪的.  

回到家同他撤嬌說俾狗仔追實我, 牠追實我, 係追實我盒咕嚕豬.  然後, 他笑著說 : 「沒有俾狗仔吃過架盒咕嚕豬 」 !? 

無呀 ! 幾驚牠咬錯我隻腳.  又想罵人出氣... 

奉勸各位狗主, 放狗時請繫好狗帶, 免狗隻走失及傷人. 

2020.05.27


沒有留言:

發佈留言