2020年5月5日星期二

遷就

#鼎泰豐 #鼎泰豐炒飯 #miradinning #香港鼎泰豐


近排腸胃不太好, 太多油脂, 烹煮太多油, 殼具類海產暫時也不知會放入口.  俗語說病從口入, 明知自已腸胃差還要捨命陪君子 !? 

叫他要多多遷就我, 唔好吃香脆炸雞, 唔點那些勁辣紅噹噹食物.  

剛染一頭棕金色頭髮的他, 面露不脫但還是點了較清淡的青菜一碟.  說專登為我而設.  

真係, 好似難為了他, 後生仔常常陪我吃清清淡淡食物,  薯條, 漢堡飽好耐無俾他吃啦 !

笑...他沒同我一齊時, 大大件炸雞脾又大大塊豬扒.  

其實, 我和他對食物喜好有著很大差異, 平時都是我遷就他多,  無論在食物, 上電影院或在逛街目的地.   

有時候, 倆個人一齊重點是跟誰在一起, 食物呀 ! 喜好呀 ! 都可以互相遷就, 都可以當成學習一部份, 投入他的喜好, 欣賞他愛好事物.  

下次就吃西餐各自一碟不用就來就去. 我其實好擇單點西人餐咪就是想吃豬扒...

笑了. 

2020.05.05

                           






沒有留言:

發佈留言