2021年10月10日星期日

IPHONE 13 — 禮物

 


今年生日要低調點啦 ! 唔好俾人知道我生日, 你別要在生日天跟我大事慶祝,約齊一大班朋友開生日會。。。

因為,經歷了黑駭事件。 我好驚, 怕私隠; 怕個人資料給太多人知道。 

佢又在迫人講生日願望, 又問我生日想要什麼禮物。   

哈哈 ! 本來有人話在OCT 想送 APPLE IPHONE 13  俾我做生日禮物, 但發現新機是沒有TOUCH ID 我就唔再想換手機住, 等 IPHONE 14 啦。  他又問想不想要手飾物還給了我看網上樣板圖片。 

那些手飾好肉酸不是我喜愛形格, 又不感直接跟他說, 怕他話唔要就送給下一位就死火啦 ! 

有寵愛自已男朋友在身邊真的很幸福, 生日、情人節、 聖誕、 新年都可以慶祝收禮物幾幸福呀 ! 這些日子他都會請定假陪我渡過。  

是旦啦 ! 有禮物收就快樂了, 不貪心要他買名貴物品。  


2021.10.10





沒有留言:

發佈留言